Suosittuja

Alvar Aalto vaatekaappi malli 820

Lähetä

Muut koriste-esineet

Marmoripylväs (2 kpl)

Hinta aiemmin: €1200 Hinta: 888,00

Marmoripylväs (2 kpl)

Lähetä
Hinta aiemmin: €550 Hinta: 468,00

Asko Harkeliini nojatuoli

Lähetä

Lenzkirch art deco antiikkinen kaappikello

Lähetä

Chippendale ruokapöytä 120x85 jatkettava

Lähetä
Hinta aiemmin: €200 Hinta: 176,00

Kristalli maljakko hopeajalka 2kpl

Lähetä

Inno Aura M nojatuoli kangas vihreä

Lähetä

Taito Oy Paavo Tynell kattovalaisin 1930-luku

Lähetä

Vintage sekretäriät kirjoituslipasto 1900 luvun alku

Lähetä

ASIAKASPALAUTTEITA

Voisinko suositella Tavararahaksi palvelua kaverilleni
8,8/10

jarmo S. profile picture
jarmo S.
4 viikkoa sitten
Kiinnostava ja kiitettävästi vaihtuva valikoima. Useita klassiko-design huonekaluja ja valaisimia on hankittu ja pienellä fiksauksella kelpo tavaraa. Mielenkiintoisin liike Espoossa!
Mikko profile picture
Mikko
1 kuukausi sitten
Ensikokemus vallan mutkaton, paikan päällä käytiin sohvaa etsimässä, sopiva löytyikin, ilmaisesta kahvista bonuspeukku, tilattiin verkon kautta "paikan päällä" qr koodi lukemalla, näin saatiin kätevästi yhteystiedot ylös ja päivän hinta näkyviin. Kotiinkuljetus tapahtui reilussa viikossa,viikonloppu osui väliin, en ollut itse vastaanottamassa mutta laittoivat kuvan ja toimitettu sopivaan 'piiloon' odottamaan kuten puhelimessa sovittiin. Varmasti jatkossakin asioin kun tulee jotain tarpeellista vastaan
Tiina profile picture
Tiina
3 kuukautta sitten
Monipuolisesti kaikenlaista kodintavaraa myynnissä. Tuotteissa qr-koodit, joiden kautta kannattaa tarkistaa päivän hinta. Ostamillemme viinilaseille lapun lähtöhinta olis 20e ja koodin takaa löytyi hinta 5e.
Osittain kulkuväylät kapeat, joten liikuntaesteisten tämä on hyvä ottaa huomioon.
Eeva E. profile picture
Eeva E.
5 kuukautta sitten
Tuote juuri sellainen kuin kuvissa ( ehkä vähän parempikin😀). Toimitus aikataulussa ja palvelu todella ystävällistä.🌷
Heidi K. profile picture
Heidi K.
5 kuukautta sitten
Aikamoinen aarreaitta, jos etsit kierrätettyjä huonekaluja. Satulatuoleista oli monipuolinen valikoima, josta löytyi mieleinen ja ok hintainen. Palvelu oli ystävällistä.
heidi K. profile picture
heidi K.
5 kuukautta sitten
Tuote vastasi odotuksiani ja kaikki sujui niin kuin pitikin. Ystävälliset kaverit kantoivat kotiin asti 👍 Kiitos 😊
Tarja K. profile picture
Tarja K.
5 kuukautta sitten
Ostat käytettyinä, mutta vielä noutaessa kehotettiin tarkistamaan, onko tuotteet OK. Erinomaista palvelua! Ja tein sitten vielä lisää todella hyviä löytöjä! Suosittelen!
Taru K. profile picture
Taru K.
6 kuukautta sitten
Kätevä verkkokauppa. Nouto onnistui helposti ja vaivattomasti. Ostettu tavara vastasi kuvausta.
Marikka S. profile picture
Marikka S.
7 kuukautta sitten
Ihanaia aarteita siistissä paikassa. Henkilökunta on ystävällistä. Onneksi on hiukan ajomatkaa, muuten tulisi varmasti kannettua täältä aarteita tiuhempaankin tahtiin!
Mari profile picture
Mari
7 kuukautta sitten
Täyden kympin arvoista palvelua ! Tavarat kuvatun kaltaisia, joustava kotiinkuljetus ja erittäin ystävälliset työntekijät, mikään ei voisi olla paremmin. Suosittelen lämpimästi!
Aino R. profile picture
Aino R.
7 kuukautta sitten
Superhyvä palvelu. Tuottet kauniit ja kuvauksen mukaiset.
Kati L. profile picture
Kati L.
8 kuukautta sitten
Erinomainen palvelu! Ostamieni tuolien tuojat soittivat, että ovat 10 min kuluttua ovella ja olivat täsmällisesti silloin. Punaiset pinnatuolit täydentävät mahtavasti toimimon sisustusta!
Linda R. profile picture
Linda R.
8 kuukautta sitten
Erinomaista palvelua. On myös mukavaa että on paikka josta voi aidosti tehdä suht edullisia löytöjä. Satuin itse löytämään juuri sellaisen vaatenaulakon jota olin etsinyt.
Mona L. profile picture
Mona L.
8 kuukautta sitten
Tuotteet olivat juuri niinkuin luvattu, joten erittäin hyvä hintalaatusuhde! Lisäksi todella ystävällinen ja hyvä asiakaspalvelu sekä nopea toimitus. Lämmin suositus ja ostan toistekin.
Katariina S. profile picture
Katariina S.
8 kuukautta sitten
Äidiltä meni rikki yksi vanha juomalasi joka oli erittäin mieleinen. Suru oli puserossa kunnes lähdin etsimään josko niitä löytäisin jostain. Täältä löytyi ja osto/nouto oli helppoa ja palvelu ystävällistä. Ja äitikin on nyt taas iloinen. Suosittelen.
Tarja V. profile picture
Tarja V.
9 kuukautta sitten
Olin pitkään etsinyt 50-luvun vitriinikaappia ja sellainen löytyikin tätä kautta. Kaappi oli juuri sellainen kuin sen kerrottiin olevan. Myös toimitus tuli perille sovittuna aikana. Olin erittäin tyytyväinen sekä ostamaani kaappiin että saamaani palveluun.
Raili M. profile picture
Raili M.
9 kuukautta sitten
Löysin hyväkuntoisen lautasen, jota olen etsinyt pitkään! Lautanen oli juuri niin hieno kuin kuvasta saattoi nähdä! Suosittelen lämpimästi tätä paikkaa!
Merja L. profile picture
Merja L.
9 kuukautta sitten
Ostin kuvien perusteella nahkaisen nojatuolin ja rahin isälleni. Toimitus meni erinomaisen hyvin ja tuoli on sekä kuvan että kuvauksen mukainen.
M M profile picture
M M
10 kuukautta sitten
Todella hyvää palvelua alkukyselyistäni - kotiinkuljetukseen saakka ja kaapista puhumattakaan, minkä helmen löysin 🤩 elämäni ensimmäinen huonekalu jonka oikeasti halusin ja olen jo 41v. Kiitos teille.
Icy S. profile picture
Icy S.
10 kuukautta sitten
Ystävällinen asiakaspalvelu, ja viesteihin vastattiin myös nopeasti. Tyhjennyspalvelu toimi kuten sovittu ja luvattu, joustava ja luotettava palvelu, ei ongelmia. Olen myös ostanut tavaraa verkkokaupasta, laatu ja kuvaukset vastasivat todellisuutta.
Keijo CeCe H. profile picture
Keijo CeCe H.
10 kuukautta sitten
Kaupan kohteesta selkeät kuvat ja ostoja noutoonnistui hienosti sekä myyjän asiakaspalvelu alttius oli aivan loistava joten itse etsinjatkossakin tuotteet ensintäältä.
Tiia L. profile picture
Tiia L.
11 kuukautta sitten
Löysin upean suuren ruokapöydän jota on erittäin vaikea löytää järkevällä hinnalla uutena ja siihen vielä sopivat tuolit. Kaikki sujui ostosta kotiinkuljetukseen oikein hyvin. Erittäin ystävällistä palvelua ja kysymyksiin vastattiin aina nopeasti. Esimerkillistä palvelua😊
Artesaani M. profile picture
Artesaani M.
11 kuukautta sitten
Ostin hinta-laatusuhteeltaan kohtuuhintaisen vanhan kaapin pelkästään netissä olleiden kuvien perusteella. Kaappi vastasi odotuksiani ja oli hyvässä kunnossa. Erittäin positiivista oli, että yrityksellä on oma kuljetuspalvelu, eli tavara oikeasti tuli silloin, kun oli sovittu, toisin kuin millään Suomessa toimivalla kuriiripalvelulla kertaakaan oman kokemuksen mukaan.

Näillähän on myös myymälä Centissä, joka on vaihtelevasti auki.

Tärkeää työtä kierrätyksen eteen! Suosittelen!
Tero M. profile picture
Tero M.
11 kuukautta sitten
Tavara oli sellaista kuin kuvauskin oli. Toimitushenkilöiden suhtautumisessa ja kohteliaisuudessa olikin jo sitten paljon toivomisen varaa
Anna B profile picture
Anna B
11 kuukautta sitten
Hyvä kauppa ja helppo saada vintagea kotiinkuljetuksella, autottomuus rajoittaa yleensä aika paljon näitä second hand hankintoja. Miinusta siitä että rahtihinta pk seudun ulkopuolelle on vähän suolainen ja että vaikka mainostetaan ilmainen postitus se koskee vain pieniä esineitä vaikka tämä mainos saattaa näkyä myös harhaanjohtavasti isompien tuotteiden kohdalla joita tämä ei koske.
Matti L. profile picture
Matti L.
12 kuukautta sitten
Kaupat sujuivat nopeasti,helposti ja tein tosi hyvän löydön. Palvelu oli ensiluokkaista.
Heli S. profile picture
Heli S.
12 kuukautta sitten
Löysin sattumalta etsimäni tuotteen, jota ei enää kaupasta saa. Täysin uudenveroinen. Happy customer!
Annika M. profile picture
Annika M.
1 vuosi sitten
Löysin tuotteen torista, joka ohjasi verkkokauppaan. Ostosten teko ja tavaran nouto sujui hienosti!
Mirva N. profile picture
Mirva N.
1 vuosi sitten
Tavaran tilauksesta noutoon asti kaikki tehtiin asiakkaalle helpoksi ja vaivattomaksi.
Iso kone nostettiin peräkärryyn henkilökunnan toimesta👍.
Miika profile picture
Miika
1 vuosi sitten
Ostettiin pesukone ja toimi niin kuin pitääkin. Ystävällinen asiakaspalvelu.
petri L. profile picture
petri L.
1 vuosi sitten
Kiva, onnistunut kokemus. Löysin sopivat 30-luvun tuolit ruokailuryhmää täydentämään. 4 tuolia 69€!! Kuljetus toki hieman hintaa nosti, mutta silti itse väitän että tein löydön loistohintaan. 🙃 Toimitus oli nopea, ja kuljettajat todella kohteliaita. Suosittelen! 😊
Tuija M. profile picture
Tuija M.
1 vuosi sitten
Ystävällinen palvelu ja tuote vastasi kuvausta. Voin lämpimästi suositella.
Mona profile picture
Mona
1 vuosi sitten
Loistava asiakaspalvelu, laaja valikoima, ostaminen sujuvaa niin verkossa kuin paikanpäällä💐
Elina U. profile picture
Elina U.
1 vuosi sitten
Asiat hoituivat sujuvasti.Palvelu oli hyvää ja saimme erinomaisen sohvan kotiimme.
Lauri K. profile picture
Lauri K.
1 vuosi sitten
Kiinnostava valikoima, paljon myytävää! Kannattaa käydä! Astiaostoksemme oli onnistunut!
Sirpa K. profile picture
Sirpa K.
1 vuosi sitten
Tyytyväinen palveluun.Kuolinpesän huonekalut menivät nopeasti kaupaksi ...
Mervi W. profile picture
Mervi W.
1 vuosi sitten
Vaihtuvat tavarat ja hinnat, kannattaa tutustua
Ari S. profile picture
Ari S.
1 vuosi sitten
Rahit, jotka ostin, olivat moitteettomat ja vielä erinomaiseen hintaan. Käyn ja ostan tulevaisuudessakin sieltä, kannattaa seurata nettisivuja ja tilata uutiskirje.
Tuovi R. profile picture
Tuovi R.
1 vuosi sitten
Miellyttävää asiakaspalvelua. Astiat kauniita ja hyväkuntoisia. Suosittelen käymään internetsivuilla tai paikan päällä.
Hannu P. profile picture
Hannu P.
1 vuosi sitten
Noutoajankohta oli joustava. Tuotteet olivat juuri sellaiset kuin verkkokaupassa kuvailtu. Aivan loistava asiakaspalvelu. Kiitos
Annina M. profile picture
Annina M.
1 vuosi sitten
Jälleen kerran loistava palvelu, vaikkei tuotetta ekalla kerralla heti löytynyt. Naismyyjä on niin iloinen ja auttavainen, kymppi plus asiakaspalvelu hänelle!
Joonas T. profile picture
Joonas T.
1 vuosi sitten
Järkevän hintaisia, käytettyjä huonekaluja. Netistä pystyi ostamaan helposti ja noutamaan myymälästä. Myymälässä muutenkin enemmän ja vähemmän kaikkea mielenkiintoista.
Seija U. profile picture
Seija U.
1 vuosi sitten
Löytyi upea teak lipasto, olen todella tyytyväinen!
Satu F. profile picture
Satu F.
1 vuosi sitten
Mahtava ja nopea palvelu, sänky oli sellainen kun luvattiin ja kannettiin sisälle asti!
Kiitos , ostan toisenkin
Minttu A. profile picture
Minttu A.
1 vuosi sitten
Aina välillä käyn kurkkaamassa valikoimaa ja olen tehnyt löytöjä huonekaluista omaan tarpeeseeni.Tavarat ovat olleet ilmoitetussa kunnossa ja kuljetus ja asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja täsmällistä. Suositus!
Aino S. profile picture
Aino S.
2 vuotta sitten
Katsoimme huonekalut liikkeen nettisivuilta. Halusimme kuitenkin nähdä ne "luonnossa", joten ostimme paikan päältä. Erittäin palveluhaluinen ja ystävällinen myyjä opasti alennuksista. Tavarat vastaavat netin kuvauksia ja ovat tilavasti esillä isossa hallissa. Laadukasta tavaraa. Käytetty tavara pystyy kilpailemaan uuden kanssa paitsi hinnassa myös laadussa.
G. F. profile picture
G. F.
2 vuotta sitten
Hyväkuntoisia, ehjiä, ihania tavaroita huokeaan hintaan, ja nopeasti toimitettuna 🙂 Kiitos tästä!
Olli A. profile picture
Olli A.
2 vuotta sitten
Ihan okei nopea toimitus, tuote hintansa väärti.
Päivi M. profile picture
Päivi M.
2 vuotta sitten
Hyvä tuote ja sujuva palvelu, kiitos!
Mika M. profile picture
Mika M.
2 vuotta sitten
Nyt oli kyllä hinta laatu suhde kohdillaan. Hotellitasosen jättimäinen sänky, ihan uudenveroinen. Vastaava uus maksaa kymmenen kertaa enemmän
Anna-Leena K. profile picture
Anna-Leena K.
2 vuotta sitten
Oli kyllä onnistunut löytö. Hyvä kunto ja sopii sisustukseen . Ripeä toimitus iso plussa
Leena L. profile picture
Leena L.
2 vuotta sitten
Sain hyvää palvelua ja toimitus oli nopea, tilausta seuraavana päivänä jo perillä. Kuljettajat ystävällisiä ja todella nopeita. tuotteet kuvatun kaltaisia (vastasi kuvia ja kuvausta) ja siistejä. 5/5.
Mervi A. profile picture
Mervi A.
2 vuotta sitten
Löytyi kunnon pöytä johon mahtuu kaikki jouluna. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Varmasti käyn uudelleen!
Never S. profile picture
Never S.
2 vuotta sitten
Hyvät huonekalut, suosittelen tätä kauppaa
Raija W. profile picture
Raija W.
2 vuotta sitten
Kämpin yöpöydät oli todellinen löytö. Hyvälaatuista tavaraa muutenkin. Täällä käydään toistekin. Suosittelen!
Majed O. profile picture
Majed O.
2 vuotta sitten
Hyvä palvelu
Sara R. profile picture
Sara R.
2 vuotta sitten
Kaikki toimi. Kohtelias ja avulias henkilökunta.
Karina C. profile picture
Karina C.
2 vuotta sitten
Hyvässä kunnossa oli sähköpöytä ja kuljetus järjestyi ongelmitta.
Adrian B. profile picture
Adrian B.
2 vuotta sitten
Sain minulle viininpunaisen (ei vaaleanpunaisen lol) kahden istuttavan sohvan 150 eurolla erinomaisessa kunnossa. Uutena tämä maksaisi 1500+. Luulen, että se ei ole niin suosittu väri paitsi rohkeiden (tai budjettihaha) -värien kanssa.

Arvostan sitä, kuinka ystävällinen tyttö, joka osallistui minuun, oli ja ystävällinen, ei 1 vaan 2, toimitusvaihtoehto muuttuu.

Kiitos ensimmäisestä huonekalustani ensimmäisessä kodissani Suomessa 🚀.
Päivi B. profile picture
Päivi B.
2 vuotta sitten
Toimi kuin pitikin😊
M. K profile picture
M. K
2 vuotta sitten
Tyynjen väri oli luonnossa vähän kupariin vivahtava, ei ihan niin kullan värisiä kuin kuvassa. Muuten vastasi kuvausta.
Mohannad M. profile picture
Mohannad M.
2 vuotta sitten
Esineen eri materiaaliosat eivät kaikki vastanneet kuvauksia, muuten silmää miellyttävä kokonaisuus ja palvelu oli tosi ystävällinen.
Päivi J. profile picture
Päivi J.
2 vuotta sitten
Loistava ostos. Täysin ehjä söpö teekannu. Rakastan sitä jo nyt. Oli super hienoa että sain kannun tiskiltä vaikka myymälä oli kiinni. Kiitos
Mark M. profile picture
Mark M.
2 vuotta sitten
Hieno kuntoinen rompe 👌
jari J. profile picture
jari J.
2 vuotta sitten
Hyvät kaupat ja noutaminen sujui vaivattomasti. Kiitoksia paljon!
Tuuli O. profile picture
Tuuli O.
2 vuotta sitten
Tuote oli hyväkuntoinen, kuten verkkokaupassa oli kuvailtu ja nouto onnistui sujuvasti. Tuotetta myös säilytettiin maksutta, vaikka noutoaika oli hieman ylittynyt. Aukioloajat kannattaa tarkistaa netistä ennen noutoa, sillä myymälä ei ole joka päivä auki.
Jonna A. profile picture
Jonna A.
2 vuotta sitten
Ostettiin ilmoituksen mukaan TOIMIVA Philips 65" 4K UHD Smart TV 65PUS6412 televisio ja viimein kun saatiin tv kotiin niin toimi se kaksi päivää ja sen jälkeen ei enää käynnistynytkään.😡 Olikohan lie edellisellä omistajalla jo tv:ssä jotain vikaa ja sillä laittoi myyntiin. No menipä meilläki rahat hukkaan ja varmasti en tule enää tästä liikkeestä mitään ostamaan enkä voi suositella muillekkaan jos tuotteiden toimivuutta ei kunnolla tarkisteta. 😭
Eija G. profile picture
Eija G.
2 vuotta sitten
Hyvä palvelu. Tuote, 4 tuolia olivat nettisivulla siromman oloisia. Ovat jonkin verran likaisia, pesun tarpeessa. Ostan täältä kyllä uudestaankin netin kautta.
Anna-Riitta H. profile picture
Anna-Riitta H.
2 vuotta sitten
Ihana ja todella hyväkuntoinen pöytä. Kuljettajat myös kohteliaita ja avuliaita
Hanna J. profile picture
Hanna J.
2 vuotta sitten
Ihan loistavat tuolit . Kannatti hakea tavara rahaksi kaupasta.
Stig L. profile picture
Stig L.
2 vuotta sitten
Erinomainen hinta/laatusuhde ja sunnuntain 28.7. henkilökunta ystävällinen ja avulias. Kiitos!
Krista K. profile picture
Krista K.
2 vuotta sitten
Kaikki sujui erittäin hyvin. Peilipiironki ylitti odotukset. ❤️
Anton L. profile picture
Anton L.
2 vuotta sitten
Ei rihkamaa 5/5
Linda profile picture
Linda
2 vuotta sitten
Suuri apu muutosta ylimääräiseksi jääneiden tavaroiden kierrätykseen! Nouto hoitui ripeästi, ja myynti alkanut rullaamaan mukavasti. Mahtava palvelu! 👍 5/5
Iina - profile picture
Iina -
2 vuotta sitten
Olen useamman vuoden aikana tehnyt uniikkeja ostoksia Tavara Rahaksi palvelusta. Asiakaspalvelu ollut 6/5 ja tuotteet hyvässä kunnossa. Viimeisin ostamani ihana Arabian astiasto pääsi juuri käyttöön. Suosittelen lämpimästi! ✨
B B profile picture
B B
2 vuotta sitten
Aivan upea aarre löytyi verkkokaupasta, joka toimitettiin kotiini sisälle saakka. 😍🪑 Iso kiitos vielä loistavalle asiakaspalvelulle sekä erittäin reippaille komeille kantajille!
Ari L. profile picture
Ari L.
2 vuotta sitten
Ostimme käytetyn nahkasohvan, sohva oli paremmassa kunnossa kuin osasimme odottaa - erinomainen.
Toimitus ansaitsee erityisen kiitoksen, kaikki meni kuten pitikin ja palvelu oli erittäin ystävällistä. 6/5 kokemus.
Noora K. profile picture
Noora K.
2 vuotta sitten
Sain hankittua tätä kautta unelma-sohvani! ✨️ Kuvat nettisivuilla olivat hyvät ja selkeät, kaikki mahdollinen 'vika' tuotteesta oli kuvattuna ilmoituksessa. Maksoin sohvan sillä istumalla ja sain kuitin s-postiin. Sohvaa hakiessa liikkeessä oli mukava asiakaspalvelun osaava nuorimies, joka auttoi jopa nostamaan sohvan autoon. Kiitos hänelle! ❤️ ja kiitos koko firmalle!

Uusimpia

Vintage pinnatuolit (4kpl)

Lähetä

Klassinen vartalopeili jalustalla

Lähetä

Artek 81C sohvapöytä 50 luku

Lähetä

Muut Keräilykohteet

Retro skeittilauta

Hinta: 40,00

Retro skeittilauta

Lähetä

Barcelona 252 sohvapöytä 100x100 KnollStudio

Lähetä

Vintage teak kirjoituspöytä 120x60

Lähetä

Pyöreä kahvipöytä metallijalalla

Lähetä

Artek ruokapöytä 155x120

Lähetä